pühapäev, 27. oktoober 2013

Puhata ja mängida

Tere, minu nimi on Katrin ja ma olen mängur. Küllap ikka olen, kui vahel lotot mängin ja aeg ajalt oma üllitisi siia-sinna konkurssidele saadan. Või siis kavatsen saata. No näiteks viimati kuulutati meil töö juures välja kudumite ja heegelduste tegemise kuu ja tulemustest korraldatakse rändnäitus. Mina ei ole eriline kudEja, kuigi oskan kududa juba lapsest saati ja teen seda üsna kiiresti. Kärsitu nagu ma olen, lasin üleskutsest kiiresti silmad üle ja kohe materjali otsima. Esimesena jäi pihku poolitäis pehmet traati, mis pärit lilleseadeperioodist. Ja heegelnõel. Ja peotäis pärleid. Idee võtsin sealt, kust nad ikka tulevad - pea kohalt õhust. Paar tunnikest nokitsemist ja palun, tulemus on siin:



Pidin siis hakkama oma tööd ära vormistama ja viskasin veelkord pilgu juhendile. Hopaa! Seekord oodati hoopis sokke, kindaid, mütse, salle... ja kohe kindlasti mitte ehteid. Nojah. Ehted saab siis keegi, kes neid tahab. Aga traadist sokke ma neile küll kuduma ei hakka, ärgu lootkugi. Kuigi üks alumiiniummütsike võiks pealinna suures riigiasutuses mõningatel juhtudel ära kuluda küll. Ühtlasi tuli meelde, et kokkuõmblemist ootab üks eelmisel talvel kootud soe müts, mis valmis sai loomulikult kevadel.




Oih, paistab, et kudumispurgis oli pool pooleliolevat mütsi veel, nähtavasti siis üleeelmisest kevadest:)

Aga konkursse on veel! Tuleva kuu alguses toimub kohaliku ajalehe poolt korraldatav hoidistekonkurss. Oli õnneks ära nimetatud, et koduvein on täiesti sobilik hoidise nime kandma. Esialgu mõtlesin, et saadan sinna vaid glögi. Kui aga selgus, et žüriisse kuuluvad ka meie uus linnapea ja rännumees Hannes Hanso (keda ma valisin ja kelle emme on lihtsalt niivõrd tore inimene) ja tema sõber Wend, panin ühe pudeli veel juurde. Las mekivad ikka kadakat ka, saavad oma suurteks tegudeks rammu ja lusti juurde. Nooja üks salat läheb ka sinna - Tori kollane. Elame nimelt Tori linnaosas ja kuldkollane kõrvits on salati põhiline osis. Ja muideks, kõiksemees ja -naine on oodatud hoidiseid maitsma ja hindama 7. novembril kell 16.00 GoSpa-sse!




Veinivilla ja Maalehe koduveini konkurss on ka juba tükk aega tagasi välja kuulutatud. Seekord on palju rohkem kategooriaid, ka vahuveine-siidreid hinnatakse eraldi. Aga mul ei tule vist enam nii head vahuveini, kui Emma oli, sest.. No olid seal omad nipid, mida sel aastal korrata ei õnnestunud. Emma oli eelmisel aastal parim vahuvein, aga osalejaid oli ka ainult 6. Oli mis oli.


Mida ma sinna siis saadan? Kindlasti glögi- ja kadakaveini. Praegu muud väga erilist ei ole, aga võib veel tulla. Leedriõievein juba eelmisel aastal käis, vist ei ole mõtet seda uuesti saata? Kuigi välja tuli ta seekord parem, tasakaalukam. Neli kuud aega ka veel.










 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar