kolmapäev, 13. november 2013

Meie Maa hoidistekonkurss

Kui mina hoidistekonkursile jõudsin, oli üritus juba peaaegu lõppenud. Tööinimene ei saa ikka päeval kell 4 minna GoSpasse maiustama. Kuigi arusaadav, ega korraldajad ka tahtnud ju ületunde teha. Õnneks olid kell 5 ka veel lauad täiesti lookas. No kuulge, kokku 153 hoidist! Mul oli siiralt kahju žüriist. Mina suutsin maitsta 6 toodet, olgugi, et lõuna oli sel päeval vahele jäänud.

Et üks maakonnaleht oma põhitöö kõrvalt nii suure asja korraldab, on ikka vägev ettevõtmine. Kiitus! Minu kolm asja olid ka ilusti laua peal. Kadakavein oli peaaegu tühi, Kodune glögi poolik ja salat, nagu teisedki, kolmveerandi peal. Kohe uksel kohtasin ühte tuttavat, kes kiitis mu kadakaveini ja küsis:


- Aga millest see vein tehtud oli?

- Ikka kadakast.

- Aga mis põhjaks oli, kas õunamahl?

- Ei, ikka kadakas.

Ega ma ei kipu ju päris täpselt  oma retsepti seletama ka. Kuigi mis tuumafüüsika see ikka siis ära ei ole, kes vähegi mõelda oskab. Näete, intervjuus ju proua ka oma õunakohvi retsepti ei avaldanud, ehkki rääkis selle ise seal kogemata välja. Juhtub.:)




Seejärel heljusid vastu kaks kunagist töökaaslast teeninduskombinaadi aegadest (nooremad, uurige ise, mis imeloom see teeninduskombinaat oli):). Justnimelt heljusid ja mitte ei hõljunud. Kaunid, aktiivsed ja rõõmsameelsed prouad õhkasid kihistades, et nad on nii purjus, nii purjus, sest olid mu veine maitsnud. Tuhkagi ei olnud nad purjus, see jutt käis lihtsalt mõnusa õhkkonna ja elevuse juurde. Maire otsis aga kotist välja enda tehtud pudeliümbrise ja soovis teha vahetuskaupa mõne minu veiniga. Alati nõus! Kuigi see vahetus oli selgelt ebavõrdne. Too pudeliümbris on lihtsalt niivõrd... ma ei oska isegi sõna leida selle kohta. Igatahes ilma selletagi, et mu esimene haridus üle 30 a tagasi oli meeste ja laste ülerõivaste rätsep, oleksin võinud öelda, et ühele pudelile veel uhkemat ülikonda annab ikka välja mõelda ja valmis nikerdada. Te vaadake vaid:









No igatahes kogu seda küllust ja elevust nähes ei leidnud ma kahjuks kusagilt kõige olulisemat - infot tulemuste kohta. Kuna aga rahva seas navigeeris oma suure musta telekaameraga ka ETV reporter Margus Muld, siis oli asjaga mureta. Kõik 2 kohalikku ajalehte on ka koju tellitud, mis iga päev enne hommikukohvi juba postkasti tuuakse. Jo jövvab ää oodata.

Tilkuski neid uudiseid ja artikleid siis konkursi kohta õige mitu päeva järjest. Ühtegi auhinda ma ei saanud, aga ära märgiti leheveeru peal küll. Nimelt Kodune Glögi sai 87 magusa hoidise seas 9. koha!



C

 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar