laupäev, 15. juuni 2013

Oli see nüüd võit või kaotus?


125 tahapoole jäänud võistlejat ütlevad, et võit. 5 eespool olijat ilmselt, et mitte nii väga. Eelmisel aastal oleks ma nende punktidega aga II koha saanud. Kuid võistluses mitte mingisugused -ks lõpuga sõnad ei loe ja üleüldse ei meeldi mulle tingiv kõne- ja eluviis. Aga vahva on lugeda, et oma 6.-7. kohaga olen ikkagi 5 parima seas. Nii vist mõeldi omal ajal seda 5 rikkama riigi asja ka:))) Rahvažürii tulemust ma enda veinide kohta veel ei tea. 

Päev oli mõnus. Üle nelja kuu sai loetud kvaliteetminutiteks kokku mu pere ja palju kallimusipaisid sai meie pisike Emma (päris Emma, 4,5 k). Haapsalus oli mul kohal väike, aga vääägade lojaalne fännklaab, kellest pooltega ei olnud elus varem kohtunudki. Palju toredaid inimesi! Kilomeetreid jäi spidomeetrisse pooltuhat. Veinitegudega jätkan nii-kui-nii ja ükskord me...

Oma fännide fänniga:)

2 kommentaari:

  1. tead isegi kui mõne meelest ei olnud Sinu veinid kõige - kõige paremad oled sa ise kahtlematta kullatükk ja veinid kindlasti ka väga head..ning se on palju enam kui küll..:-)

    VastaKustuta