laupäev, 3. august 2013

Hakkab jälle peale!

Mis on augustikuus põhiline aiatööriist? Aga otse loomulikult LUMELABIDAS! Ei ole paremat abivahendit õunte tõstmiseks punktist A punkti B. Valge Klaar juba pudistab mehesti, ehkki ma usun, et ta on meil naissoost. Võtsime tal paar aastat tagasi hästi suure haru maha, tegime sellest võimsa kassipuu, see nüüd kuivab muudkui kuuri all... Aga Klaara kannab saaki seda rohkem. Sel aastal on sõjaplaaniks see, et võtame kõik õunad ühekorraga tal maha ja ei lase jälle 6-7 kärutäit plekilisi tekkida. Mõttes on üks kerge mullijook.

Pildilolev esimene kärutäis on lubatud miinimum, sest et need on tõesti veel väikesed, ussised ja toored. Mõni suurem ja kollasem on juba põske pistetud ning üks ports ka  koos punase greibi- ja purustatud jääga värskeks mahlaks põristatud. Sõbranna Õnne jalutas ka üksõhtu peale trenni puu all, aga tema vaatas ilmselt niisama päikeseloojangut:)


Üks äraklaarimine ka. Eelmise postituse juurde ei kirjutanud ma meelega sõnakestki, sest et 2 pilti räägivad rohkem, kui 3 lauset. Lasin vaikusel kõlada ja pidasin pika pausi välja. Tähelepanelik vaataja näeb seal pudelisiltidel uhket tiitlit - konkursi finalist jne. Ausalt - see ei olnud minu mõte! Seda märget soovis keegi, kes tellis minult neid veine kellelegi kingituseks. Mitmeid erinevaid silte ei hakanud ma aga disainima ja nii läks märkus kõigile pudelitele peale. Tahaks küll öelda, et nii edev ma nüüd ka ei ole, aga... heh, terve see blogi on ju üks edevuse laat.Aga looming ongi ju alati edevusega seotud.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar